KOLEKSI AKAN DI TAMBAH DARI MASA KE SEMASA..

Sabtu, 4 Julai 2009

Suka kartun Upin n Ipin??

heh..seingat saya mula - mula tengok kartun nih...mmmm time bulan puasa...tapi yang tak syoknya, 15 minit ajer...iklan 5 minit...pehth dekat nak berbuka...hehe.betul betul betul..alhamdulillah kartun ni dah semakin berpengaruh dalam negara kita..menjadikan ranking Spongebob jatuh sket..ye ke?? agak jer...sebab sebagai penjual bebas...items Spongebob pun ada jual..tapi slow sket lately nih...smer orang cari Upin n Ipin...he he..tahniah2. Kak ros n Mei Mei...he he.Doa semoga kartun Made From Malaysia ni mendapat tempat di hati orang Malaysia dan orang orang di negara jiran...ce wah..selamat menjamu mata..ada yang berminat..jangan segan dan silu mesej yer...usaha kami agar servis online ini cemerlang...kepuasan pelanggan adalah keutamaan kami....terima kasih...

3 ulasan:

  1. Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. khidmat nasihat pinjaman/pengurusan kewangan melalui bank.swasta/peniaga/pesara/org kg layari ejenloan.blogspot.com atau 012-7752839

    BalasPadam

Kartun yang paling anda minat??

Jom main ngan Upin Ipin

tengok betul - betul tau.....

TEAM UPIN DAN IPIN

TEAM UPIN DAN IPIN